Burger Bakaq Tersangat Sedap!

Assalamualaikum!

Aku nak share pasai Burger Bakaq Tok Uban. Dia punya sedap sampai licin pinggan pinggan aku. Abang aku yang bawak makan kat sini sebab aku teringin nak makan. Hahahaha. Roti ada macam-macam kaler. Nasib la dapat warna apa. Aku dapat hijau. Depa cam taw taw ja my fav kaler. Bukan ada burger ja, ada meatball and much more. Meh ramai-ramai pakat try =D




Nah alamat, kalau hampa nak mai =)

117 A Jalan Permatang Pauh,
13500, Pekan Permatang Pauh,
Pulau Pinang.

Daaaaaa~

18 comments

  1. sedapnya! terliuqqqq~ tp jauh angat hahahaha T_T

    ReplyDelete
  2. wahhh sedapnya da tengah diet ni

    ReplyDelete
  3. jangan kata Penang,
    yg kat Tg,Malim ni sendiri pun scya tak rasa lagi

    tapi teringinnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  4. WOah from the picture , that's look good + and your review make it me one more . Alright nak belanje ni ! Haha

    ReplyDelete
  5. cikja dah lama nak jenjalan penang ni!nanti boleh lah pi sini. hehe

    ReplyDelete
  6. @Suhaiza Suki nanti sy bt review lagi makanan best kat penang. hehe

    ReplyDelete
  7. nanti balik kedah boleh singgah sini :D

    ReplyDelete
  8. @M I A hehehe. singgah2. dah ada alamat tu :D

    ReplyDelete
  9. Sedapnya nampak makanan.. Nak pergi cuba tapi jauh lah pulak. huhu

    ReplyDelete
  10. @Siqah Hussin siryes sdp. ada peluang dtg penang singgah lah. hihihi

    ReplyDelete

Thank you for reading this entry ♥ You can leave any comments or suggestions. But, please do not use harsh words :)