24 March 2016

Assalamualaikum

Tepat saja jam 12 aku terpandang Dilla which is my lovely roommate, 'eh dia tido nyenyak ja.' Macam mana nak wish ni sebab excited kan. Hadiah masih disimpan dalam almari dengan rapi dan aku busy dengan tutorial online sehingga menggadaikan masa untuk study Import Export. Aku tak taw la nak cakap, aku macam tak perform sangat tadi. Aku kuciwa sangat. Aku just hafal point dan aku ingat sikit-sikit je explanation dia. Memang fact and tak boleh hafal point je and goreng macam selalu. Aku agak menyesal sebab tak stay untuk study, aku lebih pentingkan tido. What happen to me ='(

See... Hebat tak aku melalut sampai satu perenggan? Aku nak post ni sebagai peringatan yang 24 March ni ialah birthday roommate kesayangan sayer =D Sambung balik okay, dalam pukul 2 lebih aku tulis nota untuk Dilla. Saja suka buat karangan. Hahahaha. Memang merapu la cerita dia. Pastu masa tenga tulis tu boleh pulak dia gerak-gerak. Dah la hadiah atas meja, gelabah aku sorokkan bawah meja. Takut kantoi. Before aku tido aku letak hadiah tu atas meja dia. Dia selalu bangun awal & konfem akan nampak. Lol.

A few days before that memang aku janji nak lanje dia makan pizza sempena birthday dia. Macam birthday dia tahun lepas, aku belanja makan. Because I know she loves eating so much =) Jadi petang lepas dia habis kelas rehat rehat jap then terus pegi pizza pukul 4. Before that aku tanya la, bebudak lain wish tak, dia cakap "Tak pon, takpe, yang penting Alia ingat."Aku sebenarnya saja tanya soalan tu. Aku nak dia sedih, aku nak dia nangis tapi tak sampai hati. HAHAHA.

Sesampai ja kat Pizza Hut seberang jalan tu. Kami terus masuk dan duduk. Ada waiter bagi menu dan aku pon cakap kat Dilla "Order la apa saja yg awak nak" Gittew. walaupun aku taw dia pandang meja belakang yang penuh ballon dan juga hiasan Happy Birthday dalam hati kecewa bukan kepalang sebab budak rumah lain tak ingat besday dia. Muahaha. Then, tetiba ada sekumpulan kanak-kanak comel jerit "Happy Birthday Dilla!" sambil nyanyi lagu and bawak cake ke arah meja kami, aku jadi malu walaupun bukan birthday aku. Kahkahkah.

Terima kasih untuk para pelakon sekalian, yang buat-buat lupa semua. Yang acah baik (which is me, lol) I know she loves this. Even hadiah aku bagi dia asyik cakap "cantikkkk." I know you read this blog. Thanks sebab suka hadiah yang aku bagi walaupon bukan hadiah Iphone. Huhuhuhu. Jum usha gambar sepanjang birthday party =)


Tabik spring kat birthday planner =D

Nampak macam sikit tapi kenyang gila sampai tak habis kena bungkus bawak balik. HAHAHA


Teman-teman serumah dong.


Happy Birthday Dilla!

-The End-

30 comments

  1. kalau lelaki confirm habis lah makanan tu :3

    mana cukup :')

    ReplyDelete
  2. seronoknya, teringat pulak zaman belajar ngn kawan2 :D :D :D

    ReplyDelete
  3. Aww you are such a sweet friend ^^

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...bila kita gembirakan orang...in sya Allah orang lain akan gembirakan kita juga...

    ReplyDelete
  5. @Fr Hnxh hehehe. Rumate pon sweet jugak. Birthday thn lpas pon depa celeb besday sy.

    ReplyDelete
  6. I think March is awesome month , it's like musim sambut birthday kot. haha how old are you guys btw ?

    ReplyDelete
  7. @Syamsid Dhuha hahahaha. I think like that too. All of us are 21,only on the right side is 22 :)

    ReplyDelete
  8. You such a good & sweet friend dear. (^__^) Semoga hubungan persahabatan Lillahita'ala kekal hingga jannah. Amin. Makan tak habis ye.. hehe biasala tank perempuan kecik skit banding laki. Kan kan!

    ReplyDelete
  9. teringat akak zaman study dulu huhuhu

    ReplyDelete
  10. syoknya!! rasa nak cepat2 sambut birthday

    ReplyDelete
  11. sweetnye ade kwn mcm awak nie.. :)

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum...

    Happy Belated Birthday Dilla!!! Sorry lambat wish..
    Didoakan semoga Dilla dilimpahi rezeki dan dirahmatiNya selalu.
    Sayang sangat pada kawan-kawang yg sweet sambut birthday kita kannn..
    Okay take care dear..

    ReplyDelete
  13. @Nazihah@Jiha hehehe. zaman study best walaupun letih, huwaaa

    ReplyDelete
  14. @Nabila Syifa suruh kawan baca ni. hahaha. kot dia dpt inspirasi >.<

    ReplyDelete
  15. @E'in kami sama2 sweet. hahaha. takde la. biasa je :)

    ReplyDelete
  16. wah, sedapnya makanan! meriahnya suasana! hehe

    ReplyDelete
  17. syoknya..mesti best kluar ramai2
    yg ptg makanan tu meriah giler..

    ReplyDelete
  18. wah bestnya <3
    Happy belated birthday Dilla <3

    ReplyDelete

Thank you for reading this entry ♥ You can leave any comments or suggestions. But, please do not use harsh words :)