Segmen #FamilyBlogger

Assalamualaikum

Thanks Kak Aina Yazid sebab tag saya dalam Segmen #FamilyBlogger ni. Baru hari ni ada kesempatan nak buat post ni sebab hari ni rajin nak keluarkan laptop sebab kena siapkan tutorial online. Banyaknya sebab. Hahaha. Sebenarnya ada banyak benda yang aku nak story. tapi takpa kita hold dulu. Nanti aku curi masa sikit untuk update. Ihiks. Btw kan, aku ada quiz jumaat ni. So lepas ja aku update ni, aku nak study. Doakan aku =') Mekasih para blogger yang baik atie. Hihihi

Click this banner to join =)

Dah follow instruction yang super duper senang tu. Hehehe. I want to tag:

&
Semua blogger yang baca entry ni. Feel free to leave your link if you want me to follow back =)

15 comments

  1. welcome dear! sama sama meriahkan segmen kawan kawan blogger.. =) Sis singgah pagi.

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen..good luck adik :)

    ReplyDelete
  3. Kan best jumpa or buat gathering blogger . hehe at least boleh cari ........ Weeeee

    ReplyDelete
  4. @Syamsid Dhuha Kalau cemtu u are the first person yg kena anjurkan la. Ahaha

    ReplyDelete
  5. Selamat bersegmen.. untunglah ada family blogger..

    ReplyDelete
  6. Terima kasih sudi join segmen saya.. Tak sabar nak tahu pemenangnya???
    nah, ni list peserta yang turut join segmen.. jemput blogwalking yee

    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/03/update-peserta-segmen-familyblogger.html

    ReplyDelete
  7. singgah sini :) selamat bersegmen :)

    ReplyDelete

Thank you for reading this entry ♥ You can leave any comments or suggestions. But, please do not use harsh words :)