Penipuan!

Aku ni sejak busy dengan test, assignment, final exam tempoh hari aku dah lama gila tak update kan. Bila nak update je rasa berdosa, rasa bersalah update blog tapi tak study. Padahal kan, aku tak update blog, tapi aku bukak ja blogwalking teman teman yang sudi singgah. Walaupun aku rasa berdosa tak study tapi update blog, aku tak rasa berdosa pulak bila main game. LOL.

Tipu lah kalau cakap aku tak rindu nak menulis. Excited je nak update raya kat kampung, nak update pegi jenjalan kat Cameron, Singapore and memacam la. Tapi tu la, malas eden nak pilih gambau yang cantik cantik buat tatapan kalian. Nanti aku rajin aku buat entry best best sikit. Bukan sahaja best malah bermakna. 

Macam mana boleh terjadinya entry kali ni? Aku geram sangat ni ha. Rasa nak buat gulai ja orang yang menipu ni. Aku tak kesah kalau ang rasa blog aku tak bermakna dan tak berguna untuk ang follow, tapi tak perlu la komen kat tagboard aku 'follow sini'. Ni menampakan ketidakbijaksaan ang. *guna ayat proper sikit* Aku taw la hang nak gain earning. Tak kesah la nak buat modai travel ka, untuk kahwin ka, belanja kawan makan atau untuk beli whiskas kat kucing ang. Tak perlu la menipu. 

Aku memang rajin blogwalking sebab tengah cuti semester ni. Even angpa singgah tapi tak follow, kalau mood baik aku follow ja angpa sebab aku bukan heran pon angpa nak follow ka dak. Cerita dia aku geram gila yang letak nama 'Fify, Princess, Mary, Mrs. Kill em with kindess', contoh aa kan, nama nak lembut baik apa kejadah semua, bila aku nak bw blog dia, rupanya link promote. Sumpah aku geram tahap nak siat siat kulit dia bagi Dodi kucing ajaib makan. Sapa tau kucing tu? Kucing Dato' Aliff Syukri. Aku selalu usha twitter dia. Lawak kot. And kucing tu nampak comel and pelik jugak -____-

Tolonglah jadi blogger yang berhemah tapi jangan sampai berkhemah kat blog orang cari pasai. Kalau memang nak aku click and tolong derma, tulis je 'DERMA PLEASE'. Sure aku loading sampai habis. Dah tak yah nak tipu tipu. Benci betul aku dengan penipu. Buat hilang mood aku nak bw ja. 

Contoh penipu. Siap hang Fify! Aku sumpah hang jadi katak! Jadilah seperti Rumi, singgah menebar cinta =')

Okay, nanti aku update sesuatu yang bermakna. Dah nak kena balik ke penjara barulah mood nak menulis ni datang. Apa apa pun thankyou penipu! See you again *pegang pisau* Kepada yang ikhlas singgah blog tak seberapa ni, thank you so much ^_____^

26 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hahahahhaha.... adoiiii. Tp kan sis pun penah gak kena website tah apa apa je. tp komen dkt chatbox kita. Sabaq jelaaa. Baru nak follow. potong betul...

    ReplyDelete
  3. yup... pernah kena jugak... sedang sedap2 click2 satu2 link, tetiba dapat link ntah pape. memang bengang jugak la dibuatnya. ;(

    ReplyDelete
  4. Babe, you can check the link at bottom of the screen. Idk how to say. I can show you.
    Tell me if you are interested.
    That can prevent you from view/click all those crap!

    ReplyDelete
  5. hahaha.. biasala tu bila ada chatbox ni... sebelum klik tu lain kali letak dulu cursor mouse tu dkt link tu pastu tgk apa dia kua ..

    ReplyDelete
  6. huhu. sy slalu kena. saboo je laaa.nak nuffnang naik cepat la tu.

    ReplyDelete
  7. Adoi, mmg tipah tertipu..
    Baca post VM ni bagus boleh jadi pengajaran..
    Komen kengkawan pun membantu dpt tahu camne nk check link penipu tu..

    ReplyDelete
  8. @♥ aiNa yaZiD ♥ tu la. semakin menjadi jadi. banyak kali dah kena >.<

    ReplyDelete
  9. @Eeiou _ haaaa. okay2. baru pasan ada kuar link tu kat bawah rupanyaaa. btw thnks hihihi^^

    ReplyDelete
  10. @Busyra Bt Takiyudin tu laaa. nakal depa ni. nak kena cubit tuu. hehe

    ReplyDelete
  11. @LZ - The Blog Owner haah tu la. bila baca komen baru taw. lepas ni tak tertipu dah la kita. hehehe

    ReplyDelete
  12. hahah rilek sis :P tp mmg geram bila kena mcm tu. sbb tu kalau nak bw dari cbox mmg sy tgk dulu link yg akan appear kat bawah sblh kiri screen. kat situ blh tgk link apa so taklah tertipu dan sakit hati huhuhu

    ReplyDelete
  13. wow! akak memang betul-betul marah! sampai nak sumpah jadi katak! sabar jalah kak!

    ReplyDelete
  14. woahh garangnyaa.Ikut saya,in out..in out xD

    ReplyDelete
  15. Garangnya! Selalu gak kena, tapi malasnak layan..

    ReplyDelete
  16. @Eeca Shyaa sekrang dah taw tak tertipu ler. hihihihi

    ReplyDelete
  17. @Anis Diyana hahaha. saya pon terikut inhale exhale >.<

    ReplyDelete
  18. Selalu gak kena. Menyampah jugak la.

    ReplyDelete
  19. sama la pernh kena jugak mcm ni. biarkan dia dpt income haram

    ReplyDelete
  20. hehe kesian depa ketagih kasih sayang lettew =P
    sabaq bebanyak noh VM jgn marah2 nti tak comel hehe

    ReplyDelete

Thank you for reading this entry ♥ You can leave any comments or suggestions. But, please do not use harsh words :)